معرفی شرکت

معرفی شرکت

معرفی شرکت

 گروه علمی – پژوهشی انار زرین در سال 1396 در راستای برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی آغاز به فعالیت نمود.  این گروه در جهت تحقق آرما‌ن‌ها و ارزش‌های خود مبنی بر ایجاد بسترهایی برای پیشرفت علمی و آموزشی جامعه تحقیقاتی کشور علیرغم وجود مشکلات عدیده بین‌المللی، سعی به برگزاری و اجرای هرچه بهتر فعالیت‌های خود کرده است که این امر نه تنها برای ایجاد جامعه‌ای پویا تر و همسو با چشم انداز 1404 تاثیر گذار است بلکه در ارتقاء سطح کیفی آن نیز بی تاثیر نمی‌باشد.

با توجه به حضور افراد با تجربه و خبره در این گروه، تصمیم به ثبت موسسه در تاریخ 01/11/1396 در منطقه آزاد قشم گرفته است. با توجه به تفاهم‌نامه‌های فی‌مابین، این موسسه و سازمان‌های دولتی و خصوصی در سال جدید تصمیم به برگزاری دوره‌های آموزشی داخلی و خارجی و تحقیق بر روی طرح‌های پژوهشی و.... گرفته است.

دلیل نامگذاری برند

همانند هر برندی، انار زرین نیز از یک ایده اولیه شکل گرفت و این ایده نکته‌ای نبود بجز زیباترین شب ایرانی یعنی "شب یلدا"؛ چراکه برنامه‌ریزی‌های انجام شده بر این اساس بود که اولین فعالیت رسمی شرکت در شب یلدا برگزار شود.

بررسی شب یلدا در ادبیات غنی و کهن ایرانی، نشان می‌دهد که نماد اصلی این شب "انار" است که نماد تولد و برکت بوده و با معانی دیگری چون وحدت و جاودانگی نیز در ارتباط است که این مفاهیم با آنچه به‌عنوان اساس آیینی یلدا بیان می‌شود یعنی "تولد خورشید" همسویی معنایی دارد. به‌واقع، انار با توجه به رنگ زیبای قرمزش، با مفهوم نمادین خورشید که حرکت به سوی زندگی است نیز، هم‌معنا خواهد بود.

با این فلسفه روشن "موسسه انار زرین" در اولین شب زمستان متولد شد تا با فتح قله موفقیت، تحولات بنیادینی را در زمینه بسترهای پژوهشی فراهم آورد.

موسسه انارزرین که فعالیت خود را از شب یلدا آغاز کرده است نام خود را نیز از این شب فرخنده الگو گرفته است که شبی مبارک برای ما مردم ایران تلقی می‌شود.

همانطور که می‌دانیم انار میوه ی مخصوص شب یلدا است که خواص بی نظیری دارد و از قدیم برای ما ایرانیان دارای ارزش زیادی بوده و نماد زیبایی و زایش است موسسه ما نیز با توجه به همین موضوع نام انار و زرین را که نماد زر و زیباییست را به آن اضافه کرد که در نتیجه نام انار زرین شکل گرفت یعنی به معنی اناری که از زر ساخته شده است.

چشم انداز  

انار زرین: جایی که سازمان‌ها و ایده‌های بزرگ با همدیگر ملاقات می‌کنند؛ با این هدف که یکی از پیشگامان تغییر آینده باشند.

نقش متغیرهای کلان در موفقیت یک سازمان به اندازه ای روشن است که نیاز به توضیح اضافه‌ای ندارد. با لحاظ شرایط ویژه ایران عزیز از این منظر (چالش‌های سیاسی و اقتصادی)، برنامه‌های انار زرین در این راستا تدوین شده که به یکی از برترین موسسات علمی پژوهشی بین‌المللی تبدیل شود. اما همانند هر سازمان توسعه یافته‌ای، انار زرین نیز نقطه عطف استراتژیکی نیز خواهد داشت تا بدان‌جا که یکی از سازمان‌های ایجاد تحول در زمینه‌های مختلف پژوهشی سازمان‌ها باشد.  

انار زرین فراتر از یک موسسه ارائه خدمات علمی و پژوهشی است؛ چراکه این توانایی را دارد که به‌عنوان مشاور تخصصی با هر سازمانی که نیاز به تغییر صحیح و هدفمند را احساس نموده، همراه باشد و با توجه به مسئله سازمان، یکی از بهترین ایده‌ها را در جهت حل آن معرفی نماید.